Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages


counter
Sunday 27 April 2014

Opppsssss????..Bila Fara Mula Merapu..??

..assalamualaikum..

Maaf sebab terlalu lama melupakan blog ni...kesibukan&kekangan masa menghalang aku untuk menulis disini..Itulah lumrah seorang pelajar seperti aku ini..Walaupun kadang2 tu,time tidur x menentu,,makan pun x menentu..Tapi aku tak pernah berputus asa untuk menulis di blog ni..

Hari ni aku curi sedikit masa untuk menulis..sekadar melepas rindu la katakan..hihihi..

Ya,,dulu lepas SPM aku ada menulis cerpen tapi terbengkalai selepas aku masuk Matrik..tapi lepas Matrik,aku sambung balik..dh pun masuk separuh daripada jalan cerita tapi terbengkalai lagi selepas aku masuk UKM..dan sampai sekarang aku masih belum menyambung lagi..hahahahaha

Entah jadi ke tidak la cerpen tu..mungkin ada hikmah kenapa aku x mampu teruskan cerpen tu..yuppp,,masa untuk aku lupakan dia yang bernama kenangan silam..

Aku akui,,btol..cerpen tu 100% mengenai aku dan dia..hubungan kami ketika itu yang hanya berlandaskan 'Teman Tapi Mesra'..tapi semuanya brubah sekelip mata..hikhik..okay!!!..dh la aku cerita pasal dia..

Argghhhhh..kenapa aku perlu cerita pasal dia..LUPAKAN,,LUPAKAN,,LUPAKAN PASAL DIA..

LET'S FORGET ABOUT HIM,FARA..

Hadirnya dia,
Hanya sebuah kisah silam,
Perginya dia,
Bagai angin yang menyapa..


#ntah apa2 aku merepek kn???..hahaha#

0 comments:

Post a Comment