Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages


counter
Sunday 22 September 2013

Surat Untuk En.'Crush'

Dear My Crush,
Hye awak!!!...msti awak tak tahu kan yang saya suka awak..haha..better awak tak payah tahu kot yang saya suka dkt awak tapi dalam hati saya..,saya nakkkk sangat awak tahu yang saya sukakan awak..huhu..,,tapi siapa la saya ni kan nk bergandingan dengan awak yang ‘perfect 10’ tu..,,Saya jugak tahu terlalu ramai yang sukakan awak dan mesti awak perasan semua tu kan..saya nak awak tahu dalam ramai-ramai tu ada saya yang selalu pandang awak,perhati setiap gerak geri awak tanpa awak sedari pun,,yela mesti awak tak perasan saya sebab saya ni tak la cantik macam yang lain dan sebab tu la saya hanya mampu jadikan awak tu ‘crush’ saya je..

Awak tahu tak??...first saya jumpa awak,saya tak perasan pun apa yang istimewa tentang awak ni..tp lama kelamaan saya mula sedar yang ada something special tentang awak.,bukan sebab awak smart tapi cara awak layan saya dengan kawan-kawan saya..walaupun benda tu bukan salah awak tapi awak still mintak maaf dengan kitaorg..dan awak jugak tahu apa tanggungjawab awak..banyak benda sebenarnya yang saya mulai suka tentang diri awak tapi saya tak tahu macam mana nk describe..hanya saya yang mampu faham semua tu..

Awak tahu tak??...kalau boleh saya nak tgk awak tiap-tiap hari..walaupun hanya mampu memandang awak dari jauh..itu pun sudah mencukupi tapi apa kan daya saya tak mampu tgk awak tiap-tiap hari atas sebab2 tertentu…kalau saya online Facebook,saya mesti akan tengok dkt ruang chat..nak tgk sama ada awak online ke tak..saya selalu tgk awak online tapi saya malu nak tegur awk..takut awak beranggapan yang bukan-bukan tentang diri saya yang kerdil ini..

Awak nak tahu ke siapa awak dihati saya???..nama awak??...jeng.jeng,jeng…

Jika benar awak jodoh saya,,awak akan tahu jgak suatu hari nnti..tapi jika awak bukan jodoh saya,biarlah ianya menjadi rahsia saya..rahsia yang awak pernah curi hati saya..

Awak tahu tak??..kalau boleh saya nak awak jadi pembimbing hidup saya.,tegur mana salah silap saya,,mendidik saya kearah kebaikan…menjadi peneman setia saya hingga hujung hayat saya..tapi siapa lah saya..saya hanya mampu merancang dan berdoa semoga dipertemukan jodoh yang baik-baik tapi Allah yang Maha Mengetahuinya dan Dialah sebaik-baik perancang,..Siapa la saya untuk merubah takdir dan menjadikan awak milik saya…saya tak mampu lakukan semua tu,wak..saya hanya mampu berdoa,mudah-mudahan awak lah jodoh saya..

Jodoh kita itu  
Sudah tercatat di Luh Mahfuz
Andai kita ditakdirkan bersama
Tiada apa yang mampu menghalang takdir itu terjadi
Wahai sang pemilik tulang rusuk ku
Aku ingin kau tahu
Aku setia menanti dirimu disini

0 comments:

Post a Comment